söndag 2 mars 2014

Härliga ting såhär en söndags kväll

underbaraste handkrämen! så härlig doft, och välgörande för mina torra händer, har nu även denna fotkräm...har nu varit noga och använder det på fossingarna till varje natt...

och solkräm, känner att det kommer att komma väl tillpass innan påsken :-) berättar mera senare.

till min samling har nu den här kommit, blir nog en eller två till innan sommaren, siktar in mig på ett stooort fat för tex.sallad och flera små skålar till , köpta i staden Jakobstad.

Och mitt favorit program Grey´s Anatomy har börjat sändas igen (från usa) så jag kollar på nätet, och i lördags kom nyaste avsnittet, kärt återseende!!


Nu har vi en slappar stund efter en intensiv helg, nu blir det bastu och mera slapp, måste ju orka jobba lite i veckan åxå. Ha en skön söndag kväll.

kram// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar