onsdag 19 mars 2014

Vill ha en hund Whippet









Det här med hund...har man haft en gång är det svårt att vara utan... Vår älskade Varghund Memo har varit borta några år nu, och jag älskar djur och har alltid ett behov av att ha djur runt mig.

Nästa hund hoppas jag kommer snart, en Whippet, vinthund det med. Vet ej varför jag har så stark dragnings kraft till vinhundar? Fast när man ser på dessa bilder (lånade från nätet) så kan man ju kanske förstå....

Och nu vet jag att i just denna stund blir det valpar födda i Björneborg...måste bara få mannen att förstå att det är dags nu...att bli med hund.


Ha en skön onsdag

kram // Hanna

2 kommentarer:

  1. Vilka gosingar :) Jag tycker nog också att d e dags för er att bli med hund. Maken din borde få träffa Hani, så smälter han nog ... eller så inte ;). Lycka till med övertalningen ö Mona.

    SvaraRadera
  2. Hunden är människans bästa vän och nu skulle det vara ganska så tomt att komma hem från jobbet om inte vår Ben ( finsk lapphund ) skulle välkomna en hem.
    Ha ett bra veckoslut!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera