onsdag 14 augusti 2013

Drömmen om ett utekök

Lägg till bildtext







Nästa sommar drömmer jag om att få ett utekök vid sommarstugan... lite såhär har jag tänkt...skall vara tak och en eller två väggar, grill, ved eldad hälla (vedahällo) plats för lite grejer och disk utrymmen.... ett stort hemsnickrat bord vill jag ha bredvid och stolar (bekvämare än bänkar) så man kan sitta många och äta lunch i solen.... känner redan doften av nygräddade plättar!!

För övrigt är semestern slut, och jobbet rullar på i full fart. En jobbdag kvar denna vecka så tar jag helg, skall fixa och storstäda lite här hemma på fredag så helt ledig är jag ju inte...men nya gardin skall upp och in med nya mattor och kudd fodral i lite höstigare färger.

Och nästa helg är det ju juthbacka marknad här i knutarna, det får ni ju inte missa.

Ha ett skönt veckoslut

kram // Hanna

Bilderna har jag lånat från nätet, men det ser ni ju :-)

1 kommentar:

  1. Hej. Såg din fina köksmatta från nov 2012. Hur stor är den och var har du köpt den?
    Maila mig gärna: jacqueline.wiraker@hotmail.com

    Mvh: Jacqueline

    SvaraRadera