söndag 25 augusti 2013

Juthbacka Marknaden (nordens största loppis) i bilder

I staden är det redan fullt pådrag på fredag morgon det räknas vara ca. 30 tusen besökare till Juthbacka Marknaden, nordens största loppis

Lägg till bildtext









Jaa vad säger man, överlevde ännu en helg...men jag är helt sjuk i mina höfter efter att på fredag ha gått sen ca kl.13-01 så ett ordentligt tränings pass blev det, sen på lördag samma sak från ca kl.11-17 så idag är jag bara lat...

fanns mycket skräp, men även mycket fint att se på , och ev.fynda fanns även dyra skåp och saker, men det klarade vi oss utan. Har börjat leta efter en Arabia servis som mina svärföräldrar har, Maisema heter den, som jag tänkte börja samla på åt dom , det som fattas, någon koppe och nåt fat.

Själv hittade jag den snygga mercedes cabriolet från-61(inte till salu) som jag gärna skulle ha tagit med mig hem...

Ha en skön söndag i solen!

kram// Hanna

1 kommentar:

  1. Fina foton! Liten röd Finell kaffekanna på 1l kostade hela 115euro, jag som fyndade en för 3 euro på loppis. Nå, måste erkänna att den saknar lock och handtaget var fixat på ena sidan med järntråd. :)

    SvaraRadera