söndag 28 april 2013

Snart blir det sommar på riktigt för mig

Se Gula -70 tals lampan, föreställ er soffan med svart bakgrund lite gula dynor , lite svarta dynor, lite orange, mycket -70 tal...så kommer det att bli där snart (återkommer med bilder när jag har stylat om efter helgen)
Underbara Underbara däckstol, som jag har väntat på dig! Snart, o snart får vi återses!!
Ute diskbänken, tom.dig har jag saknat! (skall bli ett ute kök någon gång åxå)
Där det blir att tillreda lite grekiskt inspirerat i mat väg!
Har klickat hem svarta lakan med gummiband som jag skall "klä in" sofforna med

Slänga i lite kuddar...

Sy en gardin av detta lakan ev.






Ja som ni kanske märker börjar jag längta till sommarstugan, och det rejält! Men snart, snart är det dags.
eftersom det finns en och annan möbel, textil från  det ljuva årtalet 1970 kommer det att bli lite styling enligt det nu, vill ändra om lite, men det marina temat får bo kvar i köket och sovrummet, och ute, men inne blir det färg!
Återkommer med mera bilder efter nästa helg, när jag har fått hem alla grejor jag skall ha, och hunnit pröva mig fram lite.
Ha en skön söndag, och en bra arbetsvecka

kram // Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar