tisdag 2 april 2013

Thing´s I Want

Jag fullkommligt älskar dessa lampor!Vill sååå ha en, men dom är ju inte billiga.. skulle göra sig snyggt i tv-rummet en sån där ljus en, på vår nya tv bänk...som vi nångång skall köpa (fram till dess får jag måla den nuvarande tror det blir i helgen)


Pentik har eller har haft denna lampfot, vill jag åxå ha, jag har lite förkärlek för lampor och stolar (skor, och parfym åxå)


Och detta bord, suktar jag sååå efter...skulle vara fint som soffbord, när vi skall göra om i vardagsrummet, med en ny beige soffa, detta svarta bord (eller i ek) och en liten hörna med bord och stolar, för mysiga kvällar med gäster...



Ja, god morgon. Solen skiner idag igen, och mitt hjärta blir så glatt!!
Idag blir det promenad igen, jag blir ju smått beroende av dom nu, och när jag dessutom har så bra sällskap går även 10 km (som är mycket för mig) som en dans!! Vi kommer att bli slimmade skosnören ännu skall ni få se, så ny gäller det att hålla tillbaka med kakor och gott...utmaning!

Jag har vaknat upp jag nu, äntligen, har haft ett tufft 1,5 år, vi har haft många svåra sjukdomar, och har ännu, i familjen, och mellan cellgifts behandlingar och gikt, och hjärt problem ,känns inredning ganska så onödigt. Men nu till våren så piggnar jag till lite, så nu sker det, och idag har jag ännu en glad dag.

Med detta önskar jag er en skön onsdag, snart promenad, och sen jobba i kväll (onsdagar jobbar jag alltid kväll, många som inte kan ta ledigt från jobb dagtid för att gå till tandläkaren, så därav har vi öppet kvällstid på onsdagar)

kram // Hanna
bilderna har jag lånat från nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar