onsdag 15 maj 2013

Köket , så gott som klart!

"NYA" köket, det blev sååå mycket bättre, låter bilderna tala för sig.






Lovade ju att återkomma med bilder när köket är klart, och det är det nu, så gott som, lite små fix ännu att göra, men sen , och oj så mycket bättre det blev!! Jag är såå nöjd och glad. Tack till älskade maken för allt slit, och Andrej för hjälpen.

Nu har jag pysslat på lite här hemma, städat och bytt lite textiler, snart bär det iväg till jobbet, jobbar kvällar på onsdag, ganska skönt, så hinner man göra lite hemma sysslor innan. Ser ut att bli soligt idag så jag gissar jag slänger mig i solstolen nu en liten stund. Ha en skön dag!

kram// Hanna

2 kommentarer:

  1. Köket ääär fint!
    Ha en bra dag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Tack, jo vi blev jätte nöjda!
    Ha en skön helg, det utlovas värme!!
    Kram// Hanna

    SvaraRadera