onsdag 16 juni 2010

Lite saker som jag köpte i sverige

Älskar att handla säng kläder...detta med stjärnor på är nu mitt senaste kap....
Lite nya dynor (den längst ut i blått) har jag köpt att ha ute i stolarna här hemma, lite rosa, blått, grönt är det som gäller här ute i sommar....

Små mysiga romantiska skålar blev inhandlade med, tänkte att det kan vara sött att ha småbröd i på klas tex.



Lite rolig burk...invigdes igår när jag fick en väninna på besök!


Har en förkärlek för muffins formar, och vi gillar alla att baka muffins, och att sedan äta upp dom förståss... :-) Underbara servetter som ser så inbjudande ut!






Den egentliga orsaken till vårt sverige besök var Cissi & Tommy som vigdes i Huddinge kyrka
lö.12.6.2010
vackert brudpar, och en trevlig bröllopsfest! Tack skall ni ha!!
Nu börjar jag få lite sommar "feelis" nu är solen fram, och gräset borde klippas, och tvätt har vi i massor...men vår tvättmaskin har gått sönder,så syster yster har fått stå till tjänst.
I morgon är jag ledig, då får jag besök av sotaren, och maskinreparatören...så sen blir det storstädning har jag på känn....
Ha en bra dag allihopa!
(kommentera gärna så jag vet om någon läser... )
Kram från Mej// Hanna












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar