torsdag 24 februari 2011

Grekisk afton

Moussaka, på äggplanta, med  maletkött, och vitsås....mums....

Tzatziki

Bombnedslag :-)


Jaa, det må jag säga, det var år och dar sen jag gjort moussaka senast, men ack så gott det var!!
Och till efterrätt hade "yngstingen"  bakat en choklad/kaffekaka....så vi hade riktit  festmåltid igår!!

Nu får barnen sportlov, maken vintersemester, och jag är ledig till 1.4 ( chefen sjukskriven)
så nu inkommande vecka har vi planer för varje dag!!
Skall bli riktit kul att göra allt vi planerat!!
Och nu till helgen har det utlovats mildare väder!! ÄNTLIGEN!! 
Själv mår jag lite böttre just nu, har ökat mitt medicin intag så nu sover jag gott hela natten, men för att jag nu inte skall må helt bra, så äter jag en antibiotika kur, för jag var och drog ut en tand för typ 2 v. sen och det bara bråkar, och värker så in i norden!!!!
Men det blir väl bättre med det åxå....

Jag önskar er alla mina många läsare :-) en riktit bra helg!!
Sköt om er!!
Kram// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar