fredag 10 februari 2012

Marimekko och ny frisyr

Nyaste marimekko tyget jag inhandlat, kommer att bli bordsduk. Älskar allt vad som heter Marimekko, uppvuxen med det, storasyster studerade i Helsingfors på 1974 när jag föddes, och allt sen dess har jag klätt mig i marimekko...vi är nog en Marimekko familj.
 
Med samma kunde jag ju inte låta denna tunika stanna kvar i butiken så även den följde med hem....till vårens händelser med vita eller svarta capri legings tex.

Och från en sak till en annan, i morgon skall jag och fixa ny frisyr, blir en blandning av dessa två...

Hoppas man inte behöver se sådär sur ut med dessa frisyrer.... Tycker dom kunde ha kostat på sig ett leende :-), vad lär vi oss av detta? Le mer! På tal om det, tror jag skall bleka mina tänder lite nu igen, gjorde det sist i sommras....är man tandsköterska så är man :-)



MED DETTA KORTA MEN ACK SÅ BETYDELSEFULLA INLÄGG ;-) ÖNSKAR JAG ER EN SKÖN HELG!

kram // Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar