tisdag 13 november 2012

Ha begäret

Har ett stort HA-BEGÄR just nu, finns så många fina saker man bara känner att man borde få... Skall visa er några här nedan, som jag suktar efter...

Passar ju att jag visar det nu såhär som en liten "vink" inför stundande födelsedag och jul :-)
Är lite jul inspirerad idag, har inlett min julmusik tradition idag, och faktiskt bytt till julgardin här nere i köket, har röd/vit rutiga, så det går bra att ha dom redan, skönt att ha det gjort! En sak på listan " att-göra" att bocka av.
Men nu till min "önskelista" allt från samma ställe
Hobby Hall...kan lova att det stället levererar!!

Älskar dessa stolar, vill så ha...till borden här nedanför, gillar inte dom stolarna till 100% men dom är nog åxå helt ok.

Detta bord, med stolarna från föregående bild, tycker jag skulle passa fin fint i vardagsrummet (om jag nångång skulle komma mig för att möblera om där och införskaffa nåt nytt) Men vilken färg  på bordet, detta träfärgade eller i vitt??

Denna önskar jag mig såå, vill ha den i stor stugan, där mellan kök och matplats, bredvid öppna spisen...

Ny Tv, möbel är på listan med, men jag hade tänkt mig mörkbrunt, men modellen är snygg.

Marimekko, så klart, finns det nåt bättre?? Vill sååå ha detta i svart, snyggt!!

Ny matta att ha under köksbordet nu på vintern, och till julen...gillar denna skarpt!

Fint skåp, men vet ej var jag skulle ha det? Men kanske i vardagsrummet med alla dom nya möblerna :-)

Samlar på dessa Iittala lyktor, 2 röda skulle vara helt ok att ha!

Samlar även på dessa glas, så 6 st. röda, Ja, TACK!

1 kommentar:

  1. Hej var är mattan ifrån??? Så snygg! Den ska jag ha i mitt kök!

    Maila mig gärna på sannaekman@live.se

    SvaraRadera