onsdag 12 februari 2014

NYA TAG



HEJSAN
Försöker med nya tag här på bloggen, har känt mig lite som bilden ovan, lite sönder.
Har varit en jobbig höst, men nu börjar det se ljusare ut. Har varit mycket som har gjort att jag inte hittat någon inspiration till att blogga, personliga saker jag inte skriver om här, och sjukdom och permittering (maken) pengabrist (har ju alla men) tidsbrist, trötthet osv...

Men nu skall jag försöka se lite mera positivt på saker! Det första jag har att se fram emot nu är att vi planerar att göra något på vår vintersemester !! Vi har inte gjort nååågonting på länge, och nu känner vi att det är dags med lite kvalitetstid på tumis, vart det bär av vet vi inte ännu....

Våren är på intågande, alltid något att vänta på!!
Ev. en IKEA resa att se fram emot
Sommar semestern!


Har funderat lite över bloggar, och min egen, varför blogga egentligen?
Har själv nästan slutat läsa bloggar,  tycker nästan inte jag hittar en enda blogg jag gillar att läsa varje dag.... så vad vill jag själv blogga om?? Tänkte inte ha något spec. område, tänker blogga om precis vad jag vill.

Skall försöka börja fota mera, för en blogg utan bilder är tråååkiiig.... får se vad det blir till...måste ha tålamod....och så är jag så dålig på datorer så det har gjort mycket att jag slutat, för jag får inte min blogg som jag vill ha den.....tekniska Hanna liksom....

Med detta lilla inlägg får jag önska er en bra onsdag

kram// Hanna



 
Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar