söndag 4 juli 2010

Smått & Gott

Varit vid sommarstugan och njutit av vädret i fulla drag...idag (söndag) tog jag en sväng via mina svärföräldrars kallvind, och hittade lite smått och gott. Bla.denna arabia kanna, och satte i underbara bondpioner som jag plockade bakom stugknuten..doftar gott i hela huset nu!
I sommarens soliga dagar....behövs något gott att dricka...detta blev resultatet! Drink a´la IDA-Linn består av 7up och jordgubbs juice och som garnering färska jordgubbar, en HIT!!

Bara lite oemotståndligt för ett öga...


Denna zinkbalja eller en till zinkbalja har jag här hemma...i denna har jag stenar, snäckor, och några fejkade näckrosor från lagerhaus...



Kaprifol (dålig bild)




Ny skyllt jag fyndade för 5 euro (eller fick av min man)





Och dessa helt helt underbara kaffekoppar pryder nu vårt skåp!! Gissa om jag e glad!!!!
Nu tar jag och barnen natten....sov sött, dröm vackert! Nati Nati // Hanna






2 kommentarer:

  1. Fina bilder, och Ida-Linns somriga drinkar ser ju bara för goda ut:-)

    SvaraRadera
  2. Tack, ja drinkarna var urgoda!! :-)

    SvaraRadera