fredag 29 oktober 2010

Fredags feeling....

Måste bara visa en bild på min nya väska, inköpt i turkiet....måste säga att det behövs inte så mycket för att man skall bli glad och känna sig lite kvinnlig/lyxig :-) Me Like!! Men nu till fredags kvällen....vi tänkte förståss följa med Idol kl.21 men innan dess tänkte vi inleda kvällen med en klassiker (lääänge sen jag sett denna film) vi har lite förkärlek för just denna sortens film....passar bra att krypa ner under en filt i soffan nu, maken e lite krasslig, och jag har huvudvärk, så Me Like!
Jag säger bara....GOTT!! Köpte denna Ben & Jerry glass i den lokala K-butiken idag....tror det får bli nya smaker nu, en var kväll.... Me Like!



Och vad vore helgen utan lite nya tidningar....Allt i Hemmet, och Lantliv julspecial...Me Like!!

Så jag önskar er en skön fredags kväll....
i morgon blir det lite fixa här hemma, om jag är riktit på gång kanske jag tom.sätter in lite bilder i morgon :-)
HA det gött!!
Kramar// Hanna


1 kommentar:

  1. Oj vilken fin väska! Jättehärlig! Den gillar vi!:) Och allt i hemmet julspecial, jag har sökt den både här och där men inte hittat den, kanske man måst bege sig till Kaabi för att hitta den?!
    Ser framemot bilderna imorgon!;)

    Ha en skön fredagkväll!

    SvaraRadera