lördag 9 april 2011

Dagen i bilder


Lilla fina duken inköpt idag, mina färger i köket och inredningen där är nu just dessa.....


Löparen är ny :-)


Och det gröna kuddfodralet....ser lite lite ut, så jag måste nog fixa till nåt mera grönt, min symaskin är byggd nu, och jag har massvis med tyg så det skall väl ordnas!


Lite kvälls läsning...


Och efterrätt till i kväll, frukter, och dessa mumsiga jordgubbar skall doppas i smältad choklad, och rostade kokosflingor.....vi skall inleda grill säsongen i dag...mumsigt värre eller hur???
 Idag har jag och maken varit riktit lata, sov länge, varit på café och strosat runt i den större staden i norr....
Inga kläder blev det , fast det var lite på listan, men det  vi skulle ha fanns inte i rätt storlekar...ovanligt ???

Men man hittar ju ibland lite annat fint som man kan fixa det mysigt med.
Nu skall vi börja med maten, blir grillat idag, med rotsaker i ugenen, god sås, och sen då frukter doppat i choklad.....

Önskar er en skön kväll  allesammans!!
Kram// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar