onsdag 27 april 2011

Hemkommen, och ledig


Jaha....då var man hemma efter en veckas semester i Egypten. Vi stortrivdes, och njöt av att få vara ensamma med varandra lite, det behövs det åxå, fast jag hade nog lite svårt att vara från flickorna :-)

Nu är då vardagen här...och idag blev jag uppsagd från jobbet.....chefen har blivit hjärt opererad och nu finns det då inte jobb för 2 sköterskor,  så nu e jag en lyxhustru!!

Vad jag skall hitta på  att göra nu på dagarna??
Inga problem!
Skall börja med utsidan, räfsa och planera, utemöbler skall fram, och jag skall  sy dynor  och dukar.
Gå genom klädskrubbar, stryka skjortor, koka  mat, baka, njuta, läsa, diska tvätta...så ,faastän jag inte har något jobb, så finns det ju alltid jobb här hemma....men, jag får ju njuta av sommaren!
Till hösten skall jag väl  hitta något nytt, eller hitta på något. Det brukar ordna sig!
Ha  en bra dag alla mina läsare ;-)
Kram// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar