tisdag 3 maj 2011

Ibland vänder det.... hav förtröstan!



Som ni kanske läste i tidigare inlägg, så blev jag ju uppsagd från mitt jonn ( chefen har blivit opererad och det fanns  ej jobb för 2 sköterskor)
Så i går kväll, ringde min telefon...och det var en tandläkare här i nejden som ringde och erbjöd mig jobb!!!
Inget är spikat ännu, men antagligen så blir det vel så? och det skulle vara från aug. så jag får vara hemma med barnen i sommar först!
Så, ibland hinner man nästan inte med, hann vara uppsagd, i mindre änn en vecka. Det gör en glad, och stärker själv förtroendet, att han ringde till mig först utav flera namn han hade....nu återstår bar en sak, vem har tipsat om mig?? :-) så , nu kan frun andas ut och slappna av, lite.....som sagt inget är ju spikat ännu men....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar