lördag 7 maj 2011

STORT tack till min underbara svärfar!


Har länge önskat mig däckstolar, och nu i vinter har min händige och snälla svärfar så snickrat ihop åt min, inte en eller två, nej sex st!!!! så jag kommer att ta en dit hemma att ha på verandan, och så sa jag att han måste ju bara ha en själv åxå, men dom andra fyra hammnar att bo haär vid sommarstugan, här följer nu några bilder! 





Cosy Living heter inrednings butiken där jag har inhandlat  dessa, behövs en bra visp skål här vid villan för tex.maräng, och kannan, i den kommer jag att ha "blandån" hälften öl, hälften sprite (limonad) :-) tom.jag som inte dricker öl, tycker att detta är gott, passar utmärk till mat dryck! Pröva får ni se!!


Om ni undrar så befinner vi oss vid sommarstugan, på gränsen till Kristinestad, 6 min. tar det att köra in dit, så på sommaren är vi nästan k.stads bor :-)
Idag har vi varit till det underbara café et: Vinkel, där dom inte bara här världens bästa kakor, utan även greengate, lexington, osv...hittar alltid nåt man känner att man vill ha.

Och Pihjala, bästa skobutiken någonsin! Idag blev det 4 skopar!!! (ett par  till Ida)
Och för att dom äldra barnen skall ha ro att vara här nu på sommrarna, så har vi fixat hit internet, jag var emot det först, tanken på att sitta vid datorn är inte så tilltalande när man e här, likväl, här sitter jag, men det blir nog mera undantag gissar jag, vill ju njuta av solen och havet och bastun och mat när jag e här. men visst lite kul är det allt. Och vad gör man inte, för barnen,  man kan ju inte vara stenålders människa heller, för dom är det ju viktigt att slippa och surfa och chatta med pojkvän, och vänner!

Nu skall jag ut i solen, och räfsa, sola i nya stolarna, göra lite mat det blir grillat ikväll...
Så ha en skön dag allihopa och grattis på morsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar