måndag 30 maj 2011

Ny design...

Har länga försökt hitta en design som e "jag", det är inte alltid så enkelt...
"jag" e så delbar, halva jag e vitt och lantligt, halva jag är  new england & skärgård....och så finns det djur och natur.....
Och nu när jag satt och valde ut foton till min nydesignade blogg, som min dotter Ida hjälpte mig med...så föll det  sig ganska naturligt och "jag" kom ganska bra fram...
Största delen av mig är till min egen upptäckt och förvåning mera djur och natur än  inredning...denna upptäckt är ganska skön...för naturen ger mig styrka och kraft...så, nu skall jag börja bejaka denna sida mera hos mig....
I naturen finns  det lugn och ro, glädje, naturlighet...
Sök din sida du med, vad blir din sida, kanske  du blir förvånad, hitta det  ditt hjärta talar för!
Ha en bra måndag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar