tisdag 24 maj 2011

Bilder från en hel vecka kommer på en dag! :-)


Vår pärla...årsmodell 1989


Nu är gardinerna  sydda, lite nya dynor och filtar och vips, som NY.



Härliga plast muggar i pastelliga färger.....


Lite blommor som jag har här hemma, tycker det är så fint med sommarblommor, så dom får komma med åxå :-)




Försöker mig på att så lite blommor...ser ju bra ut hittills!!


coolt va??



Känner att jag behövde blogga lite nu, nån dag sen sist :-)
Har haft bästaste tjejerna hit på lunch idag, och vi har pratat, nästan gråtit, och förståss ätit och skrattat!
Oj vad det förgyller tillvaron att ha bra vänner!! Tack till er!!

Kom lite många bilder nu, men jag själv tycker det är roligare att läsa bloggar som inehåller bilder, som dom säger, "bilder säger mer än tusen ord"...så därav många bilder, betyder det att jag är fåordig, va tycker ni...fniss...

Nu är vi redan i mitten (nästan) på veckan, jag tycker bara att dagarna flyger förbi, var finns paus knappen, och så känns det som om man inte riktit hinner med allt man hade tänkt sig....
Snart är det vårfest tider, och så midsommar och sen höst, nästan...men hösten innebär ju åxå en hel del kula grejer  :-) den som lever får se.....

Så ta vara på varje dag, och planera nåt längre frammåt att se fram emot, dagens visdomsord av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar