lördag 14 maj 2011

Hemma Bageri

HÄr bakas det så det bara osar om det!! Har nu bakat hela eckan. Dels till min pappas 80 års kalas, men när jag har ångan uppe så bakar jag hela tiden, jag gillar att baka, om jag e på rätt humör.....så, nu bakar jag bröd varje dag.....och oj va gott med nygräddat bröd varje dag....





Annars händer det inte såå mycket här, denna vecka har varit rätt så stressig, men nu snart, snart skall jag ta det lungt, behövs för jag känner att mitt hjärta börjar protestera lite nu, i skrivandets stund så hoppar det till, och tar riktit ont mellan varven.....

Har varit på vårfest-kläd-uppköp idag, och lite andra sommarkläder till minstingen Mitjam, säkrast att inhandla kläder när dom själva är med och väljer lite, annars kommer man säkert hem med helt fel typ :-)


Ha en skön lördags kväll, här blir det eurovision i kväll, har bunkrat upp med godis!!

HA det bra// Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar