fredag 28 oktober 2011

Att krypa ner.

Att krypa ner i en nybäddad säng, gärna efter bastun, hör till en av de härligaste saker jag vet. Och de som har följt med mig här på bloggen vet att jag har ett speciellt förhållande till påslakan/ sängkläder. Men jag är åxå ganska kräsen, går inte med vilka färger och former som helst inte! Och nu det senaste som jag bara älskar, dessa i grått från H&M Home....

Dynvar med det lilla extra...kanten..som gör att det ser så inbjudande ut!



Ja alla har vi våra konstigheter, jag har då påslakan, har ett helt linne skåp som är överfullt och platsbyggt, men dit rymms alltid flera i min påslakan familj...
Till saken hör att vi ju är (ibland) 6 st.i familjen, och med hus och sommarstuga, så blir det då 12 sängar som skall förses med lakan, så jag intalar mig själv varje gång jag köper, att, det behövs ju :-)
Med detta inte allt för djupa inlägg önskar jag er en skön fredags kväll!

kram // Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar