tisdag 4 oktober 2011

En salig blandning...

Blev lite trött på röda soffan, så jag slängde ett överkast över den, och vips så blev det såhär....har inte bestämmt mig om jag tycker att det är " för orologt/mycke stjärnor" men det får vara såhär nu en stund.....tills jag kommer på något annat :-)


Dessa fina och jätte bekväma sandaler fick jag av maken när vi var på skiathos...synd bara att det är höst nu, men, jag har ju sommaren att vänta på, har ju redan nya skor till dess nu i stället :-)


men, eftersom det är höst, behövs nu höst skor...så i lördags fick dessa följa med mig hem....gillar dom rätt mycket...


Mina ringar, som har utökats med en till först förlovningsringen, sen den nya som jag fick, på vår 7 års dag, ringen jag fick när han friade till mig, och vigselringen <3

Som några kanske vet så är jag lite av en Burberry freak....här saknas nu ännu halsduken, som jag använder i ur och skur...kan bara meddelas att parfymen är helt otrolig, och riktit Jag!






En tid sedan jag bloggade sist, så nu kom en massa olika bilder från de senaste veckorna ...
Inväntar bara lite mera energi, så jag skulle orka göra lite mera förändringar här hemma, men...det kommer väl nån dag?

Lever ännu på vår resa vi gjorde, och tittar nu som då på foton därifrån....och vi har faktiskt nästan börjat planera nästa resa :-) men det säger jag inget om ännu.....

Annars då, vi jobbar på, Maken blev ju arbets ledare, så han bossar över 18 personer, och jag tror att han trivs bra, nytt nu i början förståss, men roligt för honom att klättra lite på "karriärs stegen"
Själv jobbar jag åxå på, roligt, och ibland mycke nytt....vi skall flytta till en större mottagning, så det väntar vi alla på nu...skall bli kul med helt sprillans nya lokaliteter!

Hösten är på intågande, syns både i väder och vind...och en och annan börjar vara lite sjuk, åxå här hemma hos oss....

Nu just har jag en köttgryta puttrandes på spisen, och senare i kväll blir det föräldra möte i yngstingens skola...
Så...det var lite uppdaterningar från mig, lite hoppigt och yrt, kanske, men sån är ju jag :-)
Ha en skön vecka!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar