fredag 6 januari 2012

Länge sen sist

Nu är jag smått tillbaka, har pausat av olika orsaker, familje kriser, med sjukdom som varit väldigt jobbigt, men på bättringsvägen (inte jag själv utan pappa) sen har jag saknat helt  energi eller ork att skriva någonting, och hittar ingen inspiration heller, och då är det onödigt att skriva tycker jag (som om jag skulle ha flera hundra följare)

Men när det värsta nu börjar lägga sig, kanske jag småningom börjar få tillbaka lite krafter, inspiration vet jag inte, den känns lååångt borta, och att visa huset ur alla möjliga vinklar och vrår börjar kännas lite tråkigt...

så nu skall jag försöka mig på lite allt möjligt i bloggen, inte bara inredning (fast om jag känner att den tanden börjar värka nån dag så kommer det med)

Jag har varit i en svacka och känner mig som sagt ur form, så jag tar det sakta, hoppas på att vårsolen småning om kommer med ny kraft ock energi för det vardagliga livet. Så att man kan tackla dom problem och motgångar som antagligen kommer att komma det är ju ingen som klarar sig utan.

Så tills dess tänkte jag bjuda på lite vackra bilder jag hittade på nätet, håll till godo, och ta hand om er

kram // Hanna






2 kommentarer:

  1. Vilka härliga vårbilder
    Hoppas du får tillbaka ork och kraft snabbt igen
    ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Jo säkert kommer orken tillbaka , när jag hinner landa lite och vila upp mig lite :-)
    HA en skön lördag kväll!

    SvaraRadera