onsdag 18 januari 2012

Vårkänslor

FUNDERAR OCH FUNDERAR....
SKULLE VILJA GÖRA OM LITE HÄR HEMMA, IGEN, BÖRJADE SÅ SMÅTT I HÖSTAS, MED ATT INFÖRA LITE SVART I INREDNINGEN, BÖRJAR BLI TRÖTT PÅ ALLT " PLUTTINUTTIGT"
TÄNKTE RENSA UR HUSET LITE, OCH KANSKE MÖBLERA OM LITE OCH EV.TA TILL MÅLARBURKEN OCH PENSELN (NÄR JAG ORKAR, OCH FÅR TILLRÄCKLIGT MED INSPIRATION)

TÄNKTE LITE SÅHÄR...
DRÖMMER JU OM EN NY LJUS SOFFA, OCH DE SOM KÄNNER MIG VET JU ATT JAG GILLAR NEW ENGLAND  INSPIRERAD INREDNING, SÅ...HÄR E LITE BILDER..

typ nåt i denhär soff stilen....


Gillar kuddar, har alltid gjort.



New Jersey (dit vi ev.skall inom en framtid, har släktingar där)


Har denna lampmodell redan.
(bilderna är från olika inrednings webshops)



Så lite så, och vita väggar :-)
Och vips är allt shabby chick lite sådär nerpackat i lådor, i väntan på att jag vill återuppta den stilen.
Men nu känner jag för en förändring!
Vill ha något nytt!

Ha en bra dag, kväll, natt

kram// Hanna

1 kommentar: