lördag 9 juni 2012

"pippi" på pippi....

Skall ta och beställa hem denna underbara pläd tänk att ha denna att breda över sig en kylig kväll kunde för övrigt beställa hem mycket mera från denna webbshop, som du hittar här.



I en inredningstidning hittade jag en bild på denhär pläden, och jag har " pippi" på detta  mönster (pippi mönster, eller fiskarmönster)
Så jag tycker att denhär skulle passa bra, när jag nu är med och tävlar om en matta i liknande mönster, som jag ju hoppas jag vinner! Lite tur kunde jag väl förtjäna :-)

Har annars inte gjort några stordåd idag, varit och handlat med mamma, solat, haft fotbad, och lackat mina tå och hand naglar, i blodrött....lite såhär sommar frächt, ifall vi får sommar nu??
Ha en skön,  kväll alla mina läsare, ni får gärna lämna en kommentar, då skulle jag bli gla!

kram// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar