fredag 6 september 2013

Detta tänkte jag köpa (snart; nångång)

Detta bord gillar jag, men här på bilden har jag ett soffbord, men tänk er detta som matbord, att ha i vardagsrummet, med dom snygga stolarna här nedan.



Nya gråa soffor 2 st. mitt emot varandra vill jag ha dom, någon av dessa två mattor här under,( den rutiga till köket har jag tänkt)



Något av dessa soffbord, tror ni inte det skulle bli ganska snyggt?? Det tror jag det! :-)


Och som ni vet vid det här laget, så äääälskar jag påslakan... detta är högt på önskelistan

Även detta från Ikea

Och detta....men till 2 st. täcken och inte till ett dubbeltäcke.




Det var igen en massa bilder, men jag tycker det är så kul med bilder! Har sökt inspiration idag, på nätet, för i vinter tror jag bestämt att jag vill göra om vardagsrummet, börjar tröttna på den röda soffan, som inhandlades för typ 13 år sen men still going strong, och syns knappt att den är så gammal...men nu vill jag verkligen ha lite nytt där, vi skall även tapetsera, har ej hittat rätt tapet ännu, och då vill jag möblera om och fixa till det lite "modernare" men jag har inte råd att förnya fast jag skulle ha velat göra det för länge sen, måste ta lite åt gången. Men nu är det vardagsrummets tur, känner jag, maken glatt ovetandes :-)

Ha en skön fredags kväll, nu blir det film, och choklad

kram // Hanna

2 kommentarer:

  1. Varmasti hieno tuo ensimmäinen sohvapöytä ruokapöytänä!

    PS. Muutin blogini uuteen osoitteeseen, tule kurkkaamaan kun ehdit:
    www.kotilablogi.blogspot.fi

    SvaraRadera
  2. Toppenfin matta (bild 2), var har du hittat den? /Malin

    SvaraRadera