tisdag 3 september 2013

Walk in closet tar form







efter resan så skall ett krypin på vinden fixas om till klädskrubb åt mig :-) Och kanske maken, men jag tror det blir åt mig

Det används idag som litet sovrum, men blir sällan använt och jag tycker att det är harmt att låta det stå så när vi kunde använda det varje dag. så  lite såhär har jag tänkt

Som bilderna visar..... eftersom det bara är ett litet fönster, och snedtak, så tror jag det får bli massvis med hyllor, där jag kan förvara massvis med fina kläder (som jag inte har ännu) och fina skor , men det behhövs även mera plats för kläder att hänga upp!!!!! Så det skall även få plats!

Och som pricken över i. Så vill jag ha sisal matta på golvet! Underbart!! Hoppas bara att det inte samlar sååå mycket damm :-) Men tänk att på morgonen få stiga in på ett mjukt varmt golv.... eller så låter jag det vara som det är :-)

Vad tror ni?? Väggarna är limegröna, tror dom får bli baby rosa ljus pastell.... nice!

Ha en skön kväll

kram // Hanna



Ja bilderna har jag lånat...tänkte en stund låta er tro att det var klart , det färdiga resultatet...men man skall icke ljuga.

2 kommentarer: