måndag 20 december 2010

Ännu ett år äldre....

Ja må hon leva.... :-) Gjorde en ny variant av tårta i år...choklad botten, och såndär socker massa som "TÄCKE"  ganska fint .

Fick denna vackra ljustake av mina kära svärföräldrar!!

Härlig bok att drömma sig bort i.

Önskade mig denna jul cd. Riktigt  stämmningsfullt och fint!!

Detta underbara halsband och armband fick jag åxå :-)

Och detta härliga hjärta i tyg...

Och en gjuten ljusstake i betong!!! Nice



För övrigt hade vi en riktit skön familjedag igår, började med att jag blev uppsjungen på morgonen  , sen tog vi en lång skön frukost, och därefter besök i Staden Kokkola :-)
Där åt vi gott på amarillo, och promenerade i bitande köld.....
Vi ville sen avsluta kvällen med " de vackraste  julsångerna" i kyrkan, alltid lika stämmnings fullt!!

Dagen idag har varit väldigt varierande!
Börjat med tandläkar besök och  visdomstands utdragning!!
Sen unnade jag mig själv fotvård, och i kväll skall vi klä granen :-)
Ha en skön måndag allihopa!
Kram

1 kommentar:

  1. Underbart fin tårta! Å Grattis änn en gång :)!
    Kram Miia

    SvaraRadera