torsdag 16 december 2010

En salig blandning....

Lussebullar med saffran, förståss...kan intyga att dom blev goda! Äldsta dottern gjorde degen och hjälpte sen till att baka, tack till dig Ida!

En liten julklapp till mig själv...Efter som vi är ett jäng "tjejer" som försöker träffas regelbundet, och då med mat som en  av höjdpunkterna tyckte jag att jag ville ha denna bok! Så Mikka, Anna-Pia, Maria, här skall ni minsann få vara provkaniner på lite olika recept!

Stella, kan man bli sötare....njuter av att sova på fårskinnen....goskissen!!
 Ja nu känner jag mig liiite bättre...så idag har jag tom.orkat baka 2 satser lussebullar, och sen en chokladkaka....
Har även beställt tid för fotbad på måndag, lite pyssla om sig själv före julen tycker jag att man bör hinna med! Skall även till tandläkaren, inte lika kul, men ett måste!  :-(
Så nu blir det julstäda för hela slanten här fram till lördag, då blir det lite kalas för mig som då börjar närma mig 40...eller jag blir 36  på måndag....så då är det dom närmaste sörjande som kommer på en kaffekopp, KUL!
Så får jag ju hit alla syskon och föräldrarna åxå på lite julmys, och syskon barn, med barn :-) hoppas jag.
Så ha det nu riktit skönt i snöyran, och nordanvindarna som sveper runt här i trakterna!!
Önskar er en skön helg!!
Kram // Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar