tisdag 9 augusti 2011

Världen blev som ny....

Jag med mina nya glasögon....




En tid sen jag bloggat nåt nu, men jag har ju som någon kanske vet bytt jobb, och det är ganska krävande med operationer och porslins fyllningar (finns 10 sådana apparater i finland) och mycket mera när man dessutom är ny på stället....vilket gör att jag inte prioriterar just att blogga...

men nu när höstmörkret lägger sig så kanske det blir lite mera :-)

Fick hem nya hissgardiner idag, och väntar på att få upp dom och nya lampan, och sen skall jag sy ett överdrag till köks soffan, hade köpt ett grått linne tyg med vita prickar, men jag tror att det får bli till duk??
Nu skall vi strax äta makaronilåda som mirjam gjort, och pannacotta som Ida gjort, sen bär det av på kalas :-)
Ha en fin kväll, så återkommer vi när orken infinner sig!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar