tisdag 26 juli 2011

Har bestämmt mig

Det blir nu denna lampa...skulle gärna ha köpt den jag visade i tidigare inlägg, men 299 e e för dyrt!!
Denna hittas då för betydligt billigare peng vid Jotex
.
Samma här, Jotex...hade tänkt mig svart vit rutiga hissgardin, men blir kanske finare med dessa...

Matta till köket.....Jotex

Och detta tyg diggar jag! Blir som överdrag i vita köks soffan! Nice tycker jag det blir!




Idag har jag tvättat, tvättat, och tvättat....klippt gräset, och varit med gosigaste ungen Natalia, Jag och min äldsta syster åkte även iväg till Lundagård och handlade med oss lite smått! Fick mycket inspiration som kan vara bra att ha nu...:-) känner att det börjar komma lite energi nu att fixa och dona lite här hemma....börja invänta hösten lite smått... återgå till vardagen...med jobb och skola!

Maken och yngsta dottern målar hela dagarna! Bra bra, så huset blir klart (det vita hinns inte, får vänta  till nästa sommar) Sen när huset är målat skall vi sätta plattor här fram till huset och vid uteplatsen...det blir bra, så börjar det se lite snyggare ut! Har hösten räddad säkert fram till jul med projekt som skall fixas :-)
Tonåringens rum skall målas vitt och dit kommer ny byrå och gardiner och lite "tjafs" :-) det blir snyggt, vitt och rött blir bas färger....köpt ett likadant sängöverkast som vi har vid sommarstugan, rött med stjärnor på...som bara väntar på att få komma fram ur garderoben ;-) foton kommer då det är klart!
Ha en skön kväll// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar