måndag 4 juli 2011

Semester, då hinner man tänka...Nu skall det stylas om lite hemma...

Denna finns på Kamphouse, härlig  och skulle passa vid oss...lite dyr dock...

tycker inte riktit om sidorna på denna, men färgen är lite det jag har tänkt mig, och den är otroligt skön!

i köks soffan kommer det småningom nya kuddar...

Gillar ju lite design så klart att lite marimekko rymms med, skall bli kuddfodral.

Hade velat ha en svart lampa, stor i diameter som denna....men jag vet inte....det tråkiga med ikea är ju att alla har ju ikea! Och , finns så mycket annat som e fint....




Ja, jag har nu semester, märks att det är sommar, hinner inte riktit med att blogga...men annu blir det kallt och mörkt, då hinner man sitta instängd och blogga :-)

Men funderar på inredning det gör jag, fast det inte bara är det som jag skriver om.
Och nu börjar jag blir lite trött på allt plutti nuttigt!
Så nu skall det blir lite " tuffare" tag hos oss...
Har ju vit pärlsopnt, och det är bara att variera textiler i det oändliga när man har vit som bas...så nu skall det bli... vitt, svart, grått.....hos oss....

har tänkt mig:
svart och vit rutiga hissgardiner i köket (hittar inte nånstans, men skall ha, så vet nån av var det finns att beställa säg genast till)

Ny kökslampa,  en av dessa två jag har på bild....lutar mot den i borstat stål, fast jag skulle vilja ha i svart....

Lite nya tyger att sy kuddar av till köks soffan.... och vips, lite "nytt" kök då

Sen närmar det sig att köksluckorna blir målade småning om....och nytt golv! Jeiii...

Och....jag vill ha ny vardagsrumms soffa....
nu har vi letat rätt länge, men man köper ju inte ny bara såådär, och då skall den vi har hemma nu få flytta till sommarstugam ( där behövs åxå en ny)


Det var lite inredningstankar.....stilrent i svart och vitt och grått...


Nu skall vi snart äta lite frukost kl. närmar sig 12...men vi har ju semester, och jag och flickorna njuter vid villan, och har med oss kissemissen Stella, så här har vi mysigt fastänn, det blåser nordliga vindar och ingen sol....men....har ju 4 v. ledigt....... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar