måndag 25 juli 2011

Santorini

Hotellet, och en av våra balkonger, den med kvällssol. Hotellet heter Santo Miramare Resort.

Vitt och underbart en av alla tusen dörrar jag har fotograferat, denna finns i huvudstaden Fira.

I Fira, en fin gammal port


En av öns över 500 kyrkor... som ni kommer att märka så är det något visst med mig och kyrkor... kan ju nämnas att mina bröder renoverar kyrkor :-)

I Pyrgos...en fin terass

I Pyrgos




Vi 2!


I Oia....i mitt tycke kanske den finaste staden...där tittade vi på solnedgången, likaså i Fira och avnjöt god mat!







Nu hemmkommen efter en SOLSEMESTER minst sagt, med värmerekord för sommaren och full sol i en vecka är vi trötta men lyckliga.
Skönt att vara hemme, there´s no place like home!
Så nu återgår man till vardagen så smått...med klädtvätt osv...men ganska skönt det med..
Idag är det första dagen på vår sista sommarsemester vecka....skall försöka hinna göra nåt här hemma nu, samt sätta in lite beställningar på lite nya gardiner...kommer i bilder i nästa inlägg... så får man så smått börja invänta hösten...med allt vad som med den följer...
Ha en skön måndags kväll!!
// Hanna

1 kommentar:

  1. Otroligt vacker blå himmel!! Fina bilder du har tagit, jag önskar att jag a) hade en ordenligt kamera och b) att jag kunde använda den också ;)

    SvaraRadera