lördag 9 juli 2011

Bastubad, och badtunne bad i sommarnatten


I går natt, badade jag badtunna första gången i mitt liv, hos goda vänner i tjärlax...vi satt och såg när solen gick ner och mätta i magen efter god mat satt vi där och pratade och skrattade, en av våra bästa sommar-kvälls-minnen må jag säga!


Bland klippor och sten satt vi nära havskanten och njöt och hörde fåglar, båtar och mygg!!!



Vi har ju då sommarstuga i tomaternas rike, så det blir en och annan tomat rätt!!


Vi lever semester liv vid sommarstugan nu, skall så göra i en hel vecka i rad!
Vi hinner sola, och sova, läsa och umgås med vänner och släktingar!
Tala om att njuta!Just nu i skrivandets stund så drar ett åsk väder förbi, med regn och blixt och muller...vi sitter här inne och njuter....tror jag skall återgå till min bok, krypa ner i sängen och kanske ta en tupplur....
Må så gott!
Kram från mej

4 kommentarer:

  1. vilka superfina bilder du har på din blogg!

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Tack för din kommentar, trevligt att du tittat in! :-)
    Jag var och kikade på din blogg med, fina bilder har du åxå, och vilken söt kissemiss!
    Ha en bra dag!
    // Hanna

    SvaraRadera
  3. Hej där!
    Fantastiska bilder du lagt opp!:)
    Hoppas du njuter av din semester i fulla drag å tankarna på jobb är lååångt borta..;) Nåt besök till Jeppis i veckan? Här blir d väl Gammaldagstorg om vädret tillåter å så ska vi besöka bostadsmässan imorrn.
    Kanske vi ses i vimlet? Ha d gott!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med kar-bad och goda vänners sällskap! Vi har ett ståendes ute men tyvärr inte fyllt än då det är en stor grop där det SKA stå.
    Det är så härligt att kunna använda alla årstider! Ha det bra!!

    SvaraRadera