torsdag 17 november 2011

Inspirerande bilder

Härlig linne duk, skulle sitta fint på bordet både hemma och vid sommarstugan, ör inget om den är lite skrynklig, det är ju linne!

Såhär kunde man ha, i sovrummet, en divan, med snygga textiler i (jag har a thing, för textiler)

Älskar liggande panel på väggarna! Vill så ha det vid sommarstugan....(det är inte jul ännu, och jag börjar prata sommarstuga )

Lite fräch :-)

Måste seriöst skaffa såna här nu, har velat ha i så många år!

Snygt, lite opraktiskt dock med en liten kattunge :-)

Fina textiler

Lite coolt, gillar denna stil, nytt vs.gammalt

Och mera linne...




Hejsan, jo vi lever...
Har inte hunnit blogga på en stund, har varit lite mycket nu...jobbat, varit jätte sjuk i ryggen, haft begravning, sjuk dotter....så, lusten och tiden har inte funnits.
Men jag tänkte ialla fall ge er några fina inspirationsbilder ialla fall blir jag själv inspirerad, av att se hur fint man kan få till det :-)

Så hur har ni det då? Hur går julklapps handeln? Har beställt de första klapparna via nätet denna vecka, får ant.sätta helerna på det nu, vi har inbokat en ev. haparanda resa, men till lilla jul skall gardiner och ljustakar och stjärnor fram har jag bestämmt, snön lyser med sin frånvaro, men inte gör det så mycket, bara det blir aningen vitt på marken är jag nöjd, bryr mig inte ett dugg om 7 meter med snö....

Hoppas ni alla får en fin kväll...(vilket yrt inlägg) men undertecknad är ju yr ibland :-)

Kram // Hanna

Jo bilderna är lånade från Country by mail och Alvas hus

4 kommentarer:

  1. Härliga inspirerande bilder
    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Verkligt fina inspirations bilder...Tufft med det stora "fotot" på väggen i nästsista bilden.
    Skönt veckoslut !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt och vackert!
    Ja, ibland räcker inte tiden till allt :)
    Kram /bea

    SvaraRadera
  4. Ja, ibland behöver man få lite ny inspiration! Kul med lite förändring, så man inte fastnar i det samma man mår lite bättre när man får fantisera om lite nytt.
    Ha en skön lördag allihopa!
    Kram // Hanna

    SvaraRadera