tisdag 29 november 2011

Lite åt gången

Jul soffan.... har ju alltid gillat stjärnor och i år kommer vår jul att vara lite USA inspirerad ;-)

Nyaste kudden....nice!



Tisdag dag, och hon har hunnit med mycket idag.
Jobbat, hunnit frisera mig, Kan ev. visa en bild i morgon? och röjt lite här hemma, tvättar, och tumlar, det tycks aldrig ta slut!
Huset förvandlas lite åt gången till lite juligare tema, hinner/ orkar inte göra hela huset på en dag, så det får bli något rum åt gången, så har man bättre ork och inspiration :-) eftersom man jobbar och har 2-4 barn så räcker inte energin till allt, det gäller att prioritera, hinner inte "pyssla" på med huset 24-7 så det får bli som det blir...
det är ju bara vi som bor här, och bilderna på bloggen, är tagna när det är något sånär undanplockat, och det är det ju inte alltid, men jag vill ju visa en "fin" sida åt er, fast egentligen bore man ju visa sitt hem, så som det oftast är, lite kaos :-)
Med de kloka orden av mig önskar jag er en trevlig kväll...
Nu skall jag ge mig ikast med vårt sovrum....lite nya textiler skall fram så jag lämmnar er så länge, återkommer!
Ha en skön kväll

kram // Hanna

2 kommentarer:

  1. Jättefint! Varma julhälsningar såhär i förtid, ifall vi inte hörs av! Du är ofta i mina tankar! Kram!!!

    SvaraRadera