torsdag 5 april 2012

Påsk och annar roligt

Det var en gång....när mina flickor var små.... Nu är som nästan stora men jag älskar dom lika mycket ändå. Det bästa i världen man kan få. Älskar er.

Maken och jag på hans 40 års kalas









Nu bråkar bloggen, fick bara text till två bilder.....
Men ..
Hejsan, länge sen sist, hur är läget? :-)
Här lever vi och mår trots väldigt få uppdateringar på bloggen...men när man har familj och jobb så blir det liksom inte så mycket extra tid över, det vet ni ju som själv har familj.
Men skall försöööka bättra mig, lovar inget :-)

Bilden ovan visar mitt marimekko tyg (ett av dom jag har) som jag skrev om i förra inlägget, för en månad sen typ...sådär fint blev det, vi tyckte själva det blev snyggt som bords duk, och till jul kan man piffa till det med röda saker.

En ljuslykta kan man åxå ha till annat, jag har satt enblomma och en påsk kyckling i min...
Sen ser ni en bild som Mirjam tagit av stitch han växer och blir gosigare för var dag....Jo, påskäggen är lite nostalgiska åxå, dom gjorde jag när flickorna var små, och till påsken så vill jag ta fram dom, det och nån duk och lite fjädrar i ris och nån duk så får det vara klart pyntat.

Hoppas ni får en fin påsk och hinner njuta lite åxå.
kram // Hanna

4 kommentarer:

  1. Ja, tänk vad tiden går, lite blir stor :)
    Önskar en Glad Påsk/ Bea

    SvaraRadera
  2. Hanna, jag gillar din blogg. den är på riktigt. Inget fjant. Fortsätt blogga! :)

    SvaraRadera
  3. Önskar er en glad påsk med.
    Roligt att ni läser min blogg, ibland känner jag att jag inte riktit vet vad jag skall skriva om, men kanske man har lite för stora krav, att det skall vara så tipp topp, och nya saker inhandlat till varje inlägg,men så är det ju inte.
    Jag väntar nu bara innerligt på våren , på riktit nu, så man kan börja fota lite, så då kommer det antagligen lite mera natur foton.
    Kram / Hanna

    SvaraRadera
  4. Det är just det jag menar, inte så tipp topp men det du skriver är på riktigt, inget förskönat utan verkligt. Åtminstone får man som läsare den känslan. :)

    SvaraRadera