torsdag 18 november 2010

Har fått en utmaning av Annika...

4 tv-program jag kollar på för det mesta




Jag brukar se på...

 : Gray´s Anatomi, jag älskar sjukhus serier , kanske för att jag är utbildad inom området?
 : Bonde söker fru, bara en trad.som sitter i, bra onsdags tidsfördriv
 : Ensam mamma söker, samma sak, passar bra med lite halv löjligt drama en söndag kväll...
 : Idol, och cirkus möller !
                        





4 saker jag gjort i dag





Oj....sovit länge, gjort frukost till barnen, slängt i en tvättmaskin, sitter vid datorn (kl .är inte så mycket ännu idag :-))








4 saker jag längtar efter





1. SOMMAREN, med sol och bad, och semester, och skärgårdsliv.
2. Resor, som ännu är obokade, men under planering
3. Att huset skulle bli klart renoverat...
4. En lottovinst???







4 saker jag önskar





1.  Att alla mina nära och kära skall få ha det bra, ekonomiskt, och med hälsan, inkl.vi själva
2. Att det fanns liiiite mera pengar på kontot
3. Att få ha ett gott humör och sprida glädje till andra
4. Att få åldras med värdighet, och känna igen barn, barnbarn








4 saker jag hatar





1. Vintern, med dess intensiva kalla blåst, metervis med snö
2. När det inte blir som man planerat
3. Själviska människor
4. Orättvisor här i världen

Det var lite om mig......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar