lördag 20 november 2010

Överraskning / Kärleksbevis

I 14 års tid har jag önskat mig detta...ett luciatåg som adventsljustake.  Redan när min barndomsvän Pernilla  bodde i S.holm hade jag henne att kollla vad detta kostade, jag tyckte att det var lite dyrt, och hade henne inte att ta hem det åt mig. Nu har jag i flera år gått och suktat efter det när jag fann det på anttila i vasa, men tyckte ännu det var lite dyrt... Men så igår,  när jag ligger i sängen, har lite tråkigt, och nyser och fryser, så kommer min kära make in  i rummet med ett paket åt mig "för att han älskar mig" säger han, och i paketet finns då mitt älskade Lucia tåg!!!!! Tala om att jag blev glatt överraskad, dels för att det var nåt jag länge länge velat ha, men åxå att han hade gjort sig besväret att köpa det till mig . Så tack min gulligaste Stefan,  Jag älskar dig med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar