lördag 20 november 2010

Min första Award!!

AWARD!







Utmärkelsen fick jag av Lindas Lantliga , tackar så jätte mycket för min FÖRSTA award!!








Den här awarden innebär att välja tre favoritförfattare och ange en bok av dem, skicka vidare awarden till fem favoritbloggar och tacka den som man fått awarden av, och till sist klistra in loggan på bloggsidan!



1. Millie Richards dessa böcker är läss lästa och roliga att läsa, man kan liksom "bli" karaktärerna i böckerna, Handlingen är om syskon  deras motgångar, styrkor och kan varmt rekomenderas, finns i 2 delar.

2. Barbara Bickmore, Under månens skära, en bok jag läst mååånga gånger, handlar om livet i australien på en ranch, som kvinna, inte alltid lätt!! Väldigt bra bok!

3. Pia LÓbry & Marie Blomqvist, Solo över atlanten, handlar om 32 åriga Pia som deltog som första skandinav i den prestigefyllda  franska kappseglinen Transat 6,50 och allt vad som händer under den seglatsen,  tycker även om verklighets baserade böcker, och inte bara romaner!!


Awarden ger jag vidare till: Hos Thildas, Lantliv i Norregård, Livet på 62 kvadrat, Pieni Lintu, Änglar och pärlor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar