söndag 7 november 2010

Mera inredning...


Jaha, och god måndag morgon! Hoppas ni har drömmt nåt fint....som jag tex. jag har drömmt om ett nytt hus...och hur jag inredde det... här kommer lite fint ögongodis, som en dag skall anlända till det Häggbladska huset... vi börjar med detta bord, helt underbart, tror att min make får spika ihop ett sånt!! Hoppar lite till och från här nu, men se på den turkosa adventsljustaken, en sån kommer yngsta dottern att få, hon älskar turkos och den skall jag köpa till hennes turkosa rum, när vi beger oss till haparanda innan julen :-)

Dessa tablettunderlägg är bara för härliga....vi har mörkbetsat bord, och jag är väldigt rädd om det, och använder ALLTID tabletter under koppar och fat, för att eliminera risken med vita ringar där en het mugg har stått....kanske man borde börja med stor duk?? HAr ju ett antal sådana med, men det ärl lite jobbigare då med alla smulor :-)
Och dessa stol dynor är snart ett måste, helt underbara!!! Vita såklart, jätte praktiskt, men det finns ju tvättmaskin, och vi har ju inga "små-barn" i huset mera....

Mattan är för övrigt åxå väldigt snygg!!
HA det riktit bra idag!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar